Dear to you...

5:33 AM

Assalamualaikum.....


Setelah sekian lama tidak mengupdate, tetibe ari ni terasa nok update sesuatu..
Sesuatu yang terbuku dihati...perasaan yang dirasa 2 3 menjak ini...
dan hari ini ak ingin meluahkannya...

KECEWA....auk rase kecewa, sedih, geram, marah...yang paling dirasai KECEWA...
oleh disebabkan sekali ak x buat seperi yang selalu...akhirnya, aku d tuduh, seolah-olah
aku yang bersalah dalam hal ini..aku ikhlas berkawan dengan engkau,

aku bersabar dengan kerenah engkau walaupun karenah engaku boleh membuatkan orang rase tidak senang dengan engkau:tapi aku tetap bersabar dengan engkau..aku tersepit ditengah-tengah...
yang sebelah kanan kawan, yang sebelah kiri pon kawan..

kita hidup berkomuniti..kena bertolak ansur dengan satu sama lain...jangan judge seseorang itu jahat kalau engkau belum pernah cuba untuk berkawan dengan dia.
aku buntu,...dalam hal ni, siapa yang patut minta maaf..adakah aku perlu meminta maaf pada engkau..?
adakah aku perlu memujuk engkau..? adakah itu yang engkau mahukan...
pliz lah....Umur masing-masing dah lebih 21++ tahun...sudah dianggap matang...

don't act like a child..
act like a grown up..
please, don't make me feel guilty to you..
you know what, actually i pity at you..

Selamat berjuang sahabatku
Semoga Allah berkatimu
Kenangan indah bersamamu
Takkan kubiar dia berlalu
Berjuanglah hingga ke akhirnya
Dan semuga engkau berbahagia dengan cara engkau...



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Flickr Images